Kiepe Curling Iron Toy Curls

QuantitySKUUPCPrice
EH-107238008981910723MSRP : EUR 106.00
login to see your price
​Kiepe Curling Iron Toy Curls

The innovative design means you are able to achieve a full head of perfect curls in just a few minutes. Your hair rolls smoothly up with a press of a button, delivering even, sleek curls that can be tight or loose. For a softer look try running your fi ngers or a brush through your curls to achieve that popular beach wave. Our wireless design means you are able to achieve perfect curls anytime and anywhere with a rechargeable battery, charged by USB-C type. The barrel uses ionic ceramic technology to deliver a glossy, healthy-looking curl every time. 
For safety, the design features an automatic reverse rotation to avoid tangled hair when the hair is put into the device incorrectly. 

Arricciacapelli wireless Toy Curls

Il design innovativo ti consente di ottenere una testa piena di ricci perfetti in pochi minuti. I tuoi capelli si arricciano dolcemente con la semplice pressione di un pulsante, offrendo riccioli soffi ci ed eleganti. Per un look più morbido prova a far scorrere le dita o a spazzolare i ricci per ottenere quella popolare onda da spiaggia. La tecnologia wireless ti consente di ottenere ricci perfetti sempre e ovunque con una batteria ricaricabile, caricata da USB-C. La barra riscaldante utilizza la tecnologia ionica in ceramica per offrire ogni volta un ricciolo lucido e dall'aspetto sano. Per motivi di sicurezza, il design è dotato di rotazione inversa automatica per evitare capelli aggrovigliati quando i capelli 
vengono inseriti nel dispositivo in modo errato.